A 4. Sulikupa túránk egy kicsit hosszabb lesz a szokásosnál, készüljetek rá lelkileg is! A Spartacus -ösvényt járjuk végig, de nem csak azt! A táv 15,3 km lesz és ehhez kb 300 m szintemelkedés társul majd. Találkozó április 14-én reggel 9:00-kor Visegrádon.

Kiindulópontunk Visegrádon a Bertényi Miklós füvészkert lesz (https://goo.gl/maps/SmsVftEcw5z ) . Odáig be lehet menni autóval. Kezdésnek a Piros jelzésen, az Apát-kúti-völgyön, a patakot kerülgetve felmegyünk Pilisszentlászlóra. Ez 7,1 km lesz, 200 m szintemelkedéssel. Ott a Jánošikova Krčma elnevezésű helyen tartunk egy hosszabb pihenőt. Ha szeretnétek  egy üdítőt fogyasztani, hozzatok némi pénzt magatokkal. Pihenő után lefele a Zöld jelzésen, a Spartacus ösvényen megyünk vissza a füvészkerthez. Az ösvényről fantasztikus panoráma tárul elénk Visegrád felé. A visszaút 8,2 km lesz és 75 m emelkedés, valamint 248 m ereszkedés vár ránk. Készüljetek némi elemózsiával, mert a túra eltart kora délutánig. Várhatóan 15 órára érünk vissza az autókhoz! Öltözzetek az időjárásnak megfelelően és rétegesen.